Fred i Lasermania: raport z pola walki (#2)

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami przedstawiamy kolejną garść informacji na temat postępów naszej pracy nad odtworzeniem Freda oraz Lasermanii na nowoczesne platformy mobilne. Czas, który minął od naszego poprzedniego podsumowania przeznaczyliśmy w głównej mierze na implementację brakujących elementów mechaniki gry we Fredzie. Na dzień dzisiejszy mamy już zaimplementowaną pełną logikę ruchu stworków oraz obsługę spray’a – czyli jednej z dwóch broni, których używa tytułowy bohater.

Fred: spray'em w pająka! :)

Fred: spray’em w pająka! 🙂

Po stronie VGE rozpoczęliśmy prace nad integracją API, które umożliwia obsługę gamepad’ów przez urządzenia wyposażone w system operacyjny Android, w efekcie czego gracze uzyskają możliwość obsługi naszych tytułów za pomocą kontrolerów od popularnych konsol, między innymi: PS3, PS4 czy Xbox’a.

Z kolei Lasermania doczekała się wstępnej wersji ekranu tytułowego. Na ten moment jednak chcemy przede wszystkim sfinalizować prace nad Fredem. Nasz plan jest taki, aby najpóźniej w połowie listopada Fred osiągnął status Alfy, co pozwali nam rozpocząć pierwsze sesje play-testingu. Bardzo nam zależy na wydaniu tej gry przed zakończeniem bieżącego roku. Czy się to uda – zobaczymy…

Robocza wersja ekranu tytułowego gry Lasermania w wersji mobilnej

Robocza wersja ekranu tytułowego gry Lasermania w wersji mobilnej

Nie próżnowaliśmy również w zakresie marketingu. Odświeżyliśmy wątki dotyczące Freda i Lasermanii na forach AtariOnline.pl oraz Atari.Area. Koniecznie je poczytajcie – znajdziecie tam sporo ciekawostek na temat naszych gier! Oprócz tego założyliśmy nowy wątek na forum Polygamii, do którego odwiedzenia również gorąco Was zachęcamy. Prowadzimy też rozmowy z kilkoma polskimi portalami branżowymi i jest szansa, że w związku z tym niedługo zadzieje się coś ciekawego (o czym nie omieszkamy Was powiadomić). Póki co, wracamy do pracy! Kolejnego raportu z pola walki spodziewajcie się niedługo.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fred, Lasermania. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Fred i Lasermania: raport z pola walki (#2)

  1. Paweł pisze:

    Czy ścieżka dźwiękowa np. Lasermanii będzie oryginalna? Muzykę z lasermanii pamiętam do dzisiaj (dla mnie kultowa 🙂 ) robiona o ile pamiętam Automatem Perkusyjnym z LKAvalon. O ile pamiętam na Atari były potem jeszcze wersje Freda i chyba Misji ze ścieżką dzwiękową. Panowie – kultową grą jest jeszcze Misja -(mam nadzieję, że Misja też będzie reanimowana 🙂 ) Fred, Misja, Robbo, Lasermania to klasyka, którą wymieni każdy fanatyk Atari 🙂

    • Heptomino pisze:

      Zarówno w mobilnym Fredzie jak i w Lasermanii efekty dźwiękowe (wygenerowane na podstawie danych wyciągniętych z oryginalnych źródeł gry) pozostaną w niezmienionej postaci w stosunku do wersji z Małego Atari. Tak samo muzyka, za której odtwarzanie odpowiadać będzie nasz autorski, programowy emulator Pokey’a oraz stworzony przez nas player plików w formacie AMC.

      Co do reanimacji Misji oraz Robbo – bardzo byśmy chcieli się tym zająć, ale może się to okazać trudne ze względów formalnych. Więcej szczegółów na ten temat można poczytać .

  2. Bartek pisze:

    To nie byl Automat Prekusyjny, ale CMC, Chaos Music Composer autorstwa Janusza Pelca :-p

Możliwość komentowania jest wyłączona.